DarLyst

O listă de beauty cu lucruri pe care le iubim mai mult sau mai puțin…

Ruj Cien Perfect Pink – LIDL

with 25 comments

Pe 1 Mai cei de la LIDL au adus din nou in magazine produsele de make-up marca Cien. Am fost si eu ieri in vizita pentru a-mi cumpara o cutie de creveti (imi plac la nebunie crevetii, numai cand ma gandesc la ei mi se face apa in gura… YUM!) si in timp ce stateam frumusel la coada de la casa privirea mi-a fost atrasa de cutiuta neagra cu minuni. Cutiuta ce contine cateva rujuri, glossuri, rimeluri si fonduri de ten. Si pe ce credeti voi ca am pus eu prima oara mana? Bineinteles ca pe un ruj si nu orice ruj ci unul roz-fuchsia, asa ca pe gustul meu, la care i-as schimba un pic numele si i-as zice Perfect Fuchsia-Pink. Fiind destul de ieftin, 9.99 lei, mi l-am cumparat.

Cien

Astazi m-am dat cu el la prima ora, i-am facut poze pe toate partile si acum va spun si voua cum mi s-a parut si cum s-a comportat pe parcursul zilei. Stocul produselor este limitat, asta ca sa stiti in caz ca aveti de gand sa va cumparati ceva.

In primul rand vreau sa spun ca toate rujurile sunt sigilate intr-o folie transparenta, nu ai cum sa le desfaci in magazin si sa le incerci pe buze sau pe mana iar apoi sa le pui la loc ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat, lucru care pe mine m-a incantat. Tubuletul in care sunt ambalate este negru, dar la mijloc are o portiune transparenta pe unde putem sa vedem exact ce nuanta are fiecare ruj. Nuantele sunt destul de putine din cate am observat eu, doar cateva de rosu, de roz, una de portocaliu si una de nude, dar toate par dragutele. Eu m-am lasat cucerita de Cien Perfect Pink datorita acelui roz-fuchsia tonic si indraznet care imi taie rasuflarea de fiecare data cand il vad.

Cien Lidl

Cien Lipstick

Si dupa cum va spuneam mai sus astazi l-am facut cunoscut. Trecand peste mirosul cam bratranicios si nu foarte pe gustul meu multe lucruri nu prea am sa ii reprosez mititelului. Are o textura fina si cremoasa, este lucios, intens colorat, se aplica usor si nu usuca buzele exagerat. Este confortabil, rezista binisor, chiar si dupa ce mananci sau bei, nu migreaza ci doar se strange un pic in interiorul buzei si trebuie retusat. Eu nu l-am mai reaplicat pe parcursul zilei, ba mai mult l-am sters de cateva ori cu servetelul in timpul meselor si chiar si asa cand am ajuns seara acasa era destul de vizibil pe buze (ce-i drept l-am si ajutat atunci cand l-am aplicat trasand un creion de contur pe toata suprafata buzelor). S-a indepartat foarte rapid cu apa micelara Bioderma.

Perfect Pink

Cien-Perfect-Pink

Mai multe nu stiu ce as putea sa va spun. De purtat nu stiu cat de des il voi purta, insa pentru pretul pe care il are chiar este un ruj bun.

Voi ati incercat produsele de machiaj Cien? Dar rujurile?

Va pup si va mai astept!

P. S. Nu uitati de cele doua concursuri: de cel de pe blog si de cel de pe pagina de facebook.

25 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. O nuanţă de roz absolut superbă! ♥

    Mihaela Bolea

    7 May 2014 at 2:10 pm

  2. Ce culoare frumoasa!
    N-am incercat cosmetice Cien.

    Carmen

    5 May 2014 at 1:51 pm

    • Da, chiar este tare frumoasa. Nici eu nu le incercasem pana acum.

      DarLyst

      8 May 2014 at 4:05 pm

  3. E foarte fain rujul, imi place culoarea indrazneata:-D nu am incercat produse cosmetice de la ei, dar daca au produse de calitate la preturi mici,e good to know. Sa il folosesti cu placere.pupici:-)

    Iasmy

    4 May 2014 at 5:24 pm

    • Eu sunt foarte atrasa de nuanta acesta si la rujuri si la oje. :)
      Multumesc tare frumos. Si eu te pup!

      DarLyst

      4 May 2014 at 7:17 pm

  4. Ce mă tentezi! :D Nuanța arată superb pe buze și dat fiind prețul foarte mic… s-ar putea să pun și eu mâna pe unul dacă mai găsesc câd ajung în Lidl.
    Mulțumim pentru review!
    Pupici :*

    Ella

    4 May 2014 at 12:51 am

    • :) La ce pret bun are merita o incercare. Sper sa iti placa in cazul in care te hotarasti sa ti-l cumperi.
      Cu drag! Pupici.

      DarLyst

      4 May 2014 at 7:16 pm

  5. Ce bine arata pe buze! :)

    Lorena

    3 May 2014 at 11:49 pm

  6. wow arata super pe buze,.

    Cristi Andreea

    3 May 2014 at 4:01 pm

  7. Frumoasa nuanta !
    Eu am ales un gloss :)

    Ana ♥

    3 May 2014 at 1:15 pm

  8. arata foarte fain nuanta asta :).

    sa stii ca exact ieri ma uitam si eu la ele si-am constatat ca exista mult mai putine nuante ca anii trecuti.

    eu voiam un gloss, dar am atatea acasa pe cale de expirare, asa ca mi-am dat peste maini…

    • Da, si tu ai parca o nuanta frumusica. Nu le stiu pe cele de anii trecuti.
      Cred ca o sa imi dau si eu peste maini de acum incolo. :)

      DarLyst

      4 May 2014 at 7:13 pm

  9. e foarte frumoasa aceasta nuanta..si chiar daca am si eu o tona de rujuri…:)) tot am sa-l cumpar…:)

    Corina Cosa

    3 May 2014 at 9:27 am

    • :) Si eu am cateva, dar sper sa ma abtin de acum incolo. Ma bucur ca iti place. Te pup!

      DarLyst

      4 May 2014 at 7:12 pm

  10. Hi hi ce era sa-mi cumpar si eu unul :) dar m-am temperat cu gandul ca am o tona acasa :P Ma bucur sa aud ca sunt ok.

    Irina

    2 May 2014 at 9:30 pm

  11. Inca nu am incercat produsele de machiaj Cien, dar rujul arata superb, are o culoare foarte frumoasa si un pret chiar mic. Nu stiu cand ajung in Lidl, dar sper sa le mai gasesc, la mine nu dispar lucrurile asa usor fiind un oras mic :))

    Macy

    2 May 2014 at 9:18 pm

    • Si la mine e primul produs pe care il incerc. Nuanta m-a cucerit, e chiar tare frumusica. Da, s-ar putea sa le mai gasesti, mai ales ca sunt mai ascunse asa, spre casa de marcat.

      DarLyst

      4 May 2014 at 7:10 pm

  12. Uite ca rujurile le-am ocolit pentru ca nu le consideram calitative. Am vrut oje dar nuantele nu m-au prea incantat.
    Ma bucur sa citesc ca rujul se comporta ok dat fiind si pretul sau modic.

    Andreea Goia

    2 May 2014 at 8:37 pm

    • Da, sa stii ca nici eu nu prea aveam incredere, dar m-am inselat. A bine ca mi-ai amintit de oje, ca uitasem de ele. :)
      Te pup!

      DarLyst

      4 May 2014 at 7:07 pm


Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 442 other followers

