DarLyst

O listă de beauty cu lucruri pe care le iubim mai mult sau mai puțin…

April Favorites

with 23 comments

April

Maine este 1 Mai, zi libera(yuppy), iar eu voi sta frumusel acasa, ma voi relaxa, imi voi oxigena creierul, spre seara mai voi uita la seriale (am ramas in urma tare cu Grey’s Anatomy), poate si la televizor, imi voi face unghiile, parul si voi manca o prajitura. Visez de vreo luna la un cremsnit asa ca am de gand sa imi satisfac acest capriciu.

M-am grabit un pic cu prezentarea favoritelor, nu aveam nimic pregatit, nici poze, nici nimic, dar am zis totusi sa-mi pastrez traditia si sa postez la timp ca pe urma ma iau cu alte alea avand la dispozitie un week-end prelungit. Sper nu si ploios.

Si incep cu:

April-Beauty

Origins VitaZing SPF 15 Energy-Boosting Moisturizer with Mangosteen este o crema colorata cu SPF, foarte placuta ce poate fi folosita singura sau inaintea fondului de ten. Eu momentan prefer sa o aplic inaintea fondului de ten dar vara ea isi face singura treaba. Se vede foarte natural, are o textura fina, light, translucida, se absoarbe rapid in piele si ii ofera acesteia un aspect proaspat si luminos fara sa o incarce. Hidrateaza si in acelasi timp acopera subtil imperfectiunile. La inceput are o nuanta albicioasa dar dupa ce incep sa o masez si sa o intind isi schimba incet culoarea devenind usor maronie.

Bobbi Brown Long-Wear Even Finish Foundation SPF 15 este unul dintre fondurile de ten preferate. Desi pana acum nu l-am folosit foarte des, de frica sa nu il termin, luna aceasta a facut el ce-a facut si m-a convins sa il aplic aproape zilnic. Are o formula rezistenta si confortabila, ii ofera tenului matifiere dar nu ii fura din stralucire si se aplica foarte usor cu degetele datorita texturii sale extrem de placute, fine si hidratante. La inceput m-a deranjat un pic mirosul pe care il are, mi-as fi dorit sa nu il aibe, dar in timp m-am obisnuit cu el si aproape ca nu il mai simt.

Maybelline Baby Lips Lip Balm varianta Intense Care - mie imi plac tare mult produsele acestea de buze, cand am fost luna trecuta in Austria mi-am luat din Müller trei bucati. :) Pe langa faptul ca sunt hidratante sunt si o baza buna pentru ruj.

Max Factor Excess Intensity Longwear Eyeliner - luna aceasta nu m-am mai machiat aproape deloc la ochi, dar din cand in cand mi se mai facea dor sa ii conturez cu un creion negru. Preferatul meu este acesta de la Max Factor deoarece este foarte intens, se intinde usor si rezista bine, bine.

Schwarzkopf Got2b Smooth and Chic Anti-Frizz Lotion - o aplic de obicei dupa ce ma spal pe par, pe parul umed, de la jumatate pana la varfuri dupa care ma usuc in mod normal cu feonul. Are un miros extraordinar de frumos, imi ajuta parul sa nu se mai electrizeze, il protejeaza de razele nocive ale soarelui, de caldura uscatorului si totodata il hidrateaza, il face fin si matasos, usor de manevrat si ii ofera un plus de stralucire. Face treaba buna si atunci cand am parul destul de incurcat si trebuie bine pieptanat sau cand vreau sa mi-l prind in coada si trebuie sa disciplinez firisoarele razlete.

John Frieda Frizz Ease Original 6 Effects Serum - mi se pare cel mai bun dintre toate uleiurile de par pe care le-am incercat eu pana acum. Hidrateaza foarte bine parul mentinand-ul suplu si catifelat. Daca sunteti interesate ii voi face si review. Il gasiti pe feelunique.com.

Celfie L'Amour

Si cam atat pe luna aceasta cu partea de beauty. Pe partea de style va prezint cele doua bluze (bine una este tricou si cealalta jumper) cu mesaj de la H&M, ambele fiindu-mi foarte dragi. Sunt confortabile si se simt tare placut pe piele. O parte dintre voi cred ca le-ati vazut deja pe instagram. Pe tricou scrie Celfie, apropo de instagram :) si pe jumper L’Amour, romantic nu?

Giant-Bar

De curand am descoperit aceste batoane cu ovaz in DM si imi plac foarte mult. Sunt bune de tinut in geanta, in caz ca vi se face foame si sunteti pe drum sau le puteti manca frumusel intre mese. Cel din poza este cu merisoare, preferatul meu, dar sunt de mai multe feluri, cu afine, cu cocos si nu mai stiu cu ce. :) Costa 5 lei si un pic dar sunt foarte satioase.

Juice Planet

Cele mai bune sucuri naturale le cumpar de la Juice Planet din Afi. Cel din poza contine portocala, morcov si mar si a fost facut cu un minut inainte sa fac poza. Vreau sa imi achizitionez cat de curand un blender, dar pana atunci si cand nu am chef sa storc fiecare fruct in parte gasesc aici sa cumpar toate sortimentele.

Game of Thrones

Luna aceasta a reinceput Game of Thrones cu sezonul IV, unul dintre serialele mele preferate si m-am bucurat tare mult, mai ales ca abia il asteptam. Vi-l recomand din suflet, e un serial care te tine in suspans si abia astepti sa vezi ce se mai intampla. Lunea cand apare eu sunt pe torenti calare. Cui ii mai place de Jon Snow? :)

La final va doresc o minivacanta frumoasa, sa va distrati sau sa va odihniti depinde ce doriti si ne auzim peste cateva zile. Nu uitati insa de surpriza de la articolul trecut!

Voi cu ce v-ati delectat luna aceasta?

Va pup si va mai astept!

23 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Doamna, mi se pare mie sau ai slabit foarte mult?

    Andreea A.

    6 May 2014 at 12:24 pm

  2. Imi place mult tricoul tau gri :X Si eu sunt mare fan al smoothieurilor si al serialului Game of Thrones. Abia asteptam sa inceapa noul sezon :D :*:*

    http://visiononfashion.blogspot.ro/

    Adina Nanes

    1 May 2014 at 8:20 pm

    • Si mie imi place! :) da, abia asteptam Game of Thrones, de ar avea cate un episod in fiecare zi ar fi super! :)

      DarLyst

      3 May 2014 at 8:09 am

  3. Foarte simpatice bluzitele, chiar le-am admirat pe insta :)
    Batoanele cu ovaz sunt preferatele mele, dar trebuie sa le incerci si pe cele cu caramel si ciocolata belgiana, alea sunt dementiale (mie imi plac si cele cu capsuni si zmeura :D)

    cris

    1 May 2014 at 7:00 pm

    • Ma bucur ca iti plac, Criss!
      Da, bine ca mi-ai zis, o sa ma uit si de ele. Pupici! :-*

      DarLyst

      3 May 2014 at 6:28 pm

  4. ce-mi plac bluzitele :).

    Alina lui Brumarel

    1 May 2014 at 4:09 pm

  5. Cu fondul de ten m-ai convins si un creion bun caut si eu… nu sunt multumita de nimic din ce am avut pana acum… poti sa-mi spui unde se gaseste fondul de ten?

    Diana Catanoaia

    1 May 2014 at 11:59 am

    • Creionul eyeliner de la Max Factor e tare bun. Pigmentat, rezistent si se aplica bine.
      Eu fondul de ten l-am luat de la Sephora din Franta. :( Dar tu ce fel de fond de ten ti-ai dori? Cum sa fie? Poate stiu vreunul foarte asemanator si care sa se gaseasca si la noi.

      DarLyst

      3 May 2014 at 6:27 pm

  6. Si mie imi place Game of Thrones si abia asteptam sa inceapa sezonul :) Se pare ca acesta va fi cel mai bun sezon de pana acum :d

    Arleen Cooley

    1 May 2014 at 11:01 am

    • Da, abia astept toate episoadele desi nu vreau sa se termine si sa mai stau un an dupa el. :)

      DarLyst

      3 May 2014 at 6:25 pm

  7. So good products. *__*
    Lovely greets Nessa

    Vanessa

    1 May 2014 at 2:21 am

  8. O sa ma leg de tricoul “Celfie” care arata tare bine. Neaparat trebuie sa ma uit dupa batonul din DM. Am incredere ca este yummy!

    Andreea Goia

    30 April 2014 at 11:37 pm

    • Da, tricoul e chiar tare dragutel. Sa cauti batoanele, sunt bune, bune. Pup!

      DarLyst

      1 May 2014 at 10:28 am

  9. eei, ce imi plac postarile astea. imi place totul si bluzitele.tu esti foarte frumoasa!

    fashiondoctor

    30 April 2014 at 10:47 pm

  10. Imi place tricoul cu Celine. Mult. Ti-l fur :P
    Sa stii ca blenderul e foarte fain, dar cand vine vorba de spalat.. fuuugi :)
    Te pup!

    Adina

    30 April 2014 at 10:27 pm

    • E Celfie. :) Si mie imi place tare mult.
      Da, am auzit, dar vreau sa imi iau din ala micut, doar pentru sucuri. Te pup si eu!

      DarLyst

      1 May 2014 at 10:27 am

  11. Omg! Tricoul ala cu Celfie e genial! I need one!:)) Toate produsele arata super dar zau ca mie pofta mi-a facut batonul ala. Cand ajung in Dm trebuie sa iau si eu unul sa testez!

    deena

    30 April 2014 at 9:55 pm

    • Si mie mi-a placut de cum l-am vazut! E super misto. Si pe tine care esti slabuta s-ar vedea tare misto.
      E bun batonul, chiar imi place tare mult. Sa-ti iei si sa imi zici cum ti se pare. Pup!

      DarLyst

      1 May 2014 at 10:26 am

  12. Frizz Ease ma tenteaza si pe mine, dar dupa ce termin cele … multe … incepute. Relaxare placuta.

    Camelia

    30 April 2014 at 9:44 pm


Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 438 other followers

