DarLyst

O listă de beauty cu lucruri pe care le iubim mai mult sau mai puțin…

Absorbante Naturale + Sanatoase = Absorbantele Natracare

with 9 comments

Natracare

De trei luni de zile am inceput sa folosesc exclusiv absorbantele Natracare. Le-am primit spre testare de la magazinul online OrganicBaby.ro carora le multumesc foarte mult deoarece mi-au dat sansa sa descopar niste produse naturale extraordinare.

Fiind o mare consumatoare a absorbantelor zilnice conventionale mi-am pus de cateva ori problema daca or fi ok, daca imi sunt potrivite, daca nu sunt daunatoare, daca exista riscuri sau dezavantaje pe timpul folosirii lor, dar din comoditate si deoarece majoritatea sunt usor de procurat din orice supermarket am trecut peste. Si nici nu mi-am imaginat ca ar putea fi ceva grav dar dupa ce am citit infograficul de mai jos ce insoteste campania de testare a produselor Natracare si m-am documentat mai bine am inceput sa imi pun cateva semne mari de intrebare si am hotarat numaidecat sa dau acum cativa bani in plus ca sa previn decat sa ma trezesc suferind mai tarziu. Si stiti ca nu e de gluma cu sanatatea intima, iar o infectie urinara aparuta intr-un moment nepotrivit iti cam da viata peste cap.

HIGHinfographicNatracare2

Produsele Natracare inseamna mai mult decat produse naturale: sunt fabricate 100% din materiale celulozice fara clor, din paduri manageriate ecologic si sunt 95% biodegradabile. In plus, Natracare a fost prima companie care a folosit Bioplastic alcatuit din amidon si absorbanti pe baza de zahar inlocuid astfel materialele sintetice derivate din petrol. Nu contin ingrediente sintetice sau parfumuri si nu sunt testate pe animale.

Din gama lor larga de absorbante naturale eu am incercat asa: absorbantele normale cu aripioareabsorbantele de noapte (lungi) cu aripioare, tampoane interne Super si absorbante zilnice Curved. Am tot amanat review-ul lor pana acum deoarece nu apucasem sa le testez pe toate (in mod special pe cele interne) si atunci am zis ca mai bine mai astept sa imi pot forma o parere clara despre fiecare in parte. Si apoi voi, in functie de preferinte, sa aveti de unde alege.

Natracare-Long

Voi incepe cu absorbantele lunare cu aripioare varianta long (de noapte) care sunt preferatele mele si de care am amintit la favoritele lunii februarie. Sunt lungi, late cat e nevoie si ma simt de fiecare data in siguranta atunci cand le folosesc. Eu pana la ele aveam de fiecare data mici probleme in perioada aceea a lunii, care la mine este mult prea decalata, ba chiar au fost zile in care nu ieseam din casa de frica sa nu ma patez, iar acestea au fost singurele care mi-au oferit confortul de care aveam nevoie. Cu atat mai mult ma bucur si de faptul ca sunt naturale, se simt foarte placut in contact cu pielea, nu o irita, o lasa sa respire, nu mi-au provocat mancarimi si m-au protejat cu adevarat. Nu fosnec si nici nu ma deranjeaza la mers.

Pachetul contine 10 bucati si costa 19 lei.

Natracare Regular

Absorbantele normale cu aripioare (regular) le-am folosit mai rar, in special in ultimele zile ale menstruatiei. Imi plac si ele deoarece sunt usurele, moi, micute, subtirele si nu transpiri deloc de la ele. Sunt ambalate individual in hartie alba reciclata si eu port mai mereu unul cu mine in geanta, cine stie cand am nevoie. Sunt compacte si discrete asa ca poti sta fara griji pentru ca nu se vad prin pantaloni. Daca nu aveti un flux abundent le puteti folosi linistite. Pentru mine insa nu sunt suficiente.

Pachetul contine 14 bucati si costa 19 lei.

Natracare-Curved

Absorbantele zilnice curbate (curved) care desi imi placeau pentru ca erau comode si super moi, la inceput ma deranja la ele faptul ca nu imi stateau fixe pe slip. Apoi am fost informata ca:

” Tipul de adeziv folosit pentru produsele Natracare este acelasi tip de adeziv livrat catre majoritatea companiilor de abosrbante. Din pacate, aceste corporatii au brevetat lungimea, latimea si numarul de benzi adezive, astfel incat am fost nevoiti sa gasim artificii pentru a nu incalca aceste patente. De asemenea, adezivul este partea cea mai putin prietenoasa cu mediul, de aceea folosim stricul necesar pentru a pastra un raport optim intre stabilitatea produsului si biodegradabilitatea sa. 

Datorita faptului ca folosim celuloza naturala in loc de plastic, exista o marja de eroare foarte fina pentru temperatura la care adezivul este aderent la material. Prea fierbinte si produsul devine foarte lipicios, prea rece iar acesta nu se va lipi. In cazul in care va regasiti in aceasta situatie, incalzirea absorbantului intre palme va incalzi adezivul suficient incat sa adere eficient la materialul textil. Pentu rezultate optime, lenjeria intima din bumbac este de preferat celei sintetice.”

Asa ca folosindu-le zilnic pe post de protej-slipuri si incalzindu-le usurel intre palme inainte de aplicare am inceput sa ma obisnuiesc cu ele si nici nu am mai intampinat probleme cu migrarea lor. :) Permit pielii sa respire mentinand-o uscata si neagresata. Si chiar daca la prima vedere par un pic grosute (eu inainte le foloseeam pe cele Discreet care sunt super subtirele) atunci cand le lipesti pe slip nici nu mai stii de ele. Nu contin clor, plastic, parfum, coloranti sau miros, ceea ce le face prietenoase cu pielea si mediul inconjurator. Pot fi de mare ajutor in timpul unui efort fizic intens de genul: alergati, mergeti la sala si trageti de aparate, faceti aerobic, sapati in gradina…

Pachetul contine 30 de bucati si costa 13 lei.

Natracare Super

Tampoanele interne super pe care le-am incercat mai mult de curiozitate. Nu folosesc in general tampoane interne, nu ma simt prea comod cu ele, dar in schimb acestea de la Natracare sunt mai placute, nu m-am simtit deloc ciudat purtandu-le si nici nu m-au deranjat. Fiind 100% din bumbac absorb lichidul destul de bine si uniform, sunt usor de utilizat si nu m-au incurcat deloc nici cand le-am introdus si nici cand le-am extras. Te poti misca in voie pe durata folosirii lor, dar eu am ales sa stau mai mult pe scaun avand oaresce temeri.

Pachetul contine 20 de bucati si costa 24 lei.

Eu am incercat doar o parte dintre ele insa produsele organice Natracare au o gama completa formata din mai multe tipuri de absorbante lunare sau zilnice si tampoane organice, servetele pentru igiena intima, absorbante pentru incotinenta urinara si produse absorbante pentru proaspetele mamici. Eu imi doresc sa imi mai cumpar Absorbantele zilnice mini si Absorbante zilnice respirabile ambalate individual.

Stiu ca nu este un subiect tocmai comod si sunt persoane care gandesc “ca dintre atatea femei doar nu mi s-o intampla tocmai mie” dar nu stii niciodata si decat sa stai sa te chinui mai tarziu si sa suferi si sa regreti mai bine investesti acum putin cate putin in sanatatea ta. Zona intima este una dintre cele mai delicate zone ale corpului si nimanui nu ar trebui sa ii pese mai mult de ea decat tie!

Eu mai am doua pachete de mostre, le-am pastrat pentru voi asa ca daca vi le doriti sa imi scrieti la comentarii. Iar eu voi alege la sfarsitul saptamanii castigatoarea.

Mostre

Acum tot la comentarii as vrea sa imi scrieti ce absorbante folositi in mod regulat si de ce?

Produsele Natracare se mai gasesc si in supermarketurile Cora, la farmacia Tei, la magazinul bio PUKKA Food sau in farmaciile Sensiblu.

Va pup si va mai astept!

9 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Folosesc Always si Discreet si sunt multumita de ele:) de absorbantele Natracare am citit in ultimul timp numai lucruri bune si cred ca isi merita laudele:)

    Stefania Petcu

    2 May 2014 at 9:55 pm

  2. Folosesc Always, ca mi se par cele mai ok de pe piata. Am mai incercat si alte marci care se gasesc prin farmacii, dar aveau diverse minusuri (ori prea groase, ori nu prea rezistente, altele aveau un parfum ciudat, etc.) Dar din astea organice nu am incercat niciodata. Presupun ca nici nu mi-am pus problema daca ar exista astfel de absorbante. Acum ca aud ca exista, mi se pare o idee excelenta. Excelenta, pt ca numai noi, fetele, stim cat de importanta e igiena noastra intima, iar eu chiar am avut niste probleme “acolo jos” in ultima vreme si cred ca niste absorbante organice si naturale mi-ar prinde tare bine. Probabil ca sunt eu mai sensibila.

    andryro

    30 April 2014 at 1:17 pm

  3. Imi place prezentarea făcută si citind postare pot spune ca as fi tentată sa le încerc insa …. Trebuie sa vad de unde le procur pentru ca nu se găsesc peste tot si nu m-as vedea sa comand așa ceva online.
    Eu folosesc produse Libresse si OB si sunt multumita de gradul de protecție oferit si pana acum nu am avut probleme. Consider ca problemele apar atunci cand neglijezi igiena sa folosești necorespunzator anumite produse

    Rokolla

    30 April 2014 at 1:15 pm

  4. Momentan folosesc Always , dar am oaresce probleme si ma gandeam sa incerc Natracare inca de cand ai scris prima data despre ele. O sa le iau din Cora , nu stiam ca se gasesc si acolo , ca le-as fi luat de mult.

    Roxana

    29 April 2014 at 9:22 pm

  5. Always cand sunt acasa si OB cand sunt in oras/la serviciu. Always au fost printre primele folosite si am ramas fidela pana acum. Adevarul este ca mi se par cele mai bune, din toate punctele de vedere, si m-am convins ca mi se potrivesc cel mai bine. OB pentru sunt tare comode si atunci cand le folosesc sunt cel mai aproape de o zi normala, pentru ca permit orice miscare si elimina stresul obisnuit de genul “daca s-a deplasat” etc.

    Delia

    29 April 2014 at 7:10 pm

  6. in primele 3-4 zile folosesc Always pt flux abundent (nu neaparat pt ca am nevoie de atata protectie, ci mai mult pt ca sunt paranoica sa nu ma patez), in ultimele zile folosesc Medica de la Bella.
    ca protej slip folosesc Discreet

    dea

    29 April 2014 at 6:44 pm

  7. Folosesc îm mod regulat absorbantele de la Bella deoarece sunt mai comode și nu foșnesc(față de cele Always), iar ca absorbante zilnice Discreet Deo.

    Mihaela Ochea

    29 April 2014 at 5:58 pm

  8. Folosesc absorbante normale:Bella.Always si Libresse.Sunt curioasa sa incerc absorbantele Natracare va cad ca numai pareri pozitive aud in ultima vreme.

    Aniela Doca

    29 April 2014 at 5:00 pm

  9. Folosesc absorbante de mai multi ani dar ma gandesc sa le incerc si pe acestea.

    Andreea

    29 April 2014 at 4:07 pm


Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 438 other followers

