DarLyst

O listă de beauty cu lucruri pe care le iubim mai mult sau mai puțin…

I wish to be The ONE!

with 14 comments

Recunosc cu parere de rau ca nu am mai incercat produse Oriflame de aproape un deceniu. Desi au fost printre primele produse de machiaj cu care am inceput sa ma joc cand inca eram pe bancile liceului (imi amintesc si acum mult iubitul meu fond de ten din gama Giordani care era mai mult al mamei dar pe care il mai foloseam si eu din cand in cand) venind la Bucuresti si descoperind mereu alte si alte produse am uitat pur si simplu de ele. Tin minte ca aveam cateva colege in clasa care erau reprezentante Oriflame (o perioada am fost si eu, dar m-am lasat repede de meserie) asa ca aveam de unde sa rasfoiesc in timpul pauzelor sau cateodata si a orelor de curs (puuu ce vremuri), cataloagele ce apareau luna de luna. Pe atunci nu erau asa de frumos si intens colarate insa ca si acum ascundeau mici tentatii cosmetice in fata carora nu puteai sa rezisti. Cel putin eu nu! :)

Anii au trecut, Oriflame a crescut, s-a reinventat si anul acesta a lansat brandul The ONE ce o are ca imagine pe Andreea Raicu.

The One Oriflame

 

Cu siguranta ati auzit de el, se bucura de o mediatizare intensa, reclame la televizor, afise prin oras, a fost prezent la Săptămâna Modei (Fashion Week) de la Stockholm fapt ce m-a determinat si pe mine sa imi doresc sa incerc noile produse. Dar ceea ce mi s-a parut interesant si este cu adevarat unic la acest brand consta in usurinta cu care ne putem alege si identifica cel mai potrivit produs in functie de fiecare situatie in parte:

a) mergeti la servici, la scoala, la shopping 

b) aveti o intalnire importanta, vreti sa fiti atragatoare si in centrul atentiei sau

c) vreti sa aratati perfect pe parcursul intregii zile pentru ca aveti foarte multe drumuri de facut si nu aveti timp de retusuri.

Oriflame ne vine in ajutor si ne ofera trei game distincte de produse: Frumusete de zi cu zi, Mega Impact si Ultra Rezistenta.

The ONE By Oriflame

Eu am adaugat cateva produse in lista de dorinte, mai precis cateva rujuri care arata absolut fenomenal si au niste nuante delicioase (stiti ca am o slabiciune in ultima perioada in ceea ce priveste rujurile).

The ONE Power Shine

Mi-ar face placere sa fac parte dintr-o comunitate atat de frumoasa si inspirata ca cea The ONE Collective. Si desi nu ma inscriu la competitii de data acesta am facut o exceptie si pe ultimul moment am vrut sa imi ofer sansa sa iau parte la ceva frumos, creativ si calitativ.

Va urez succes tuturor celor care v-ti inscris si poate ne vedem la workshop. :)

Acum sunt curioasa… Care este produsul vostru preferat de la Oriflame? Voi sunteti THE ONE?

Va pup si va mai astept!

Written by DarLyst

28 April 2014 at 3:06 pm

14 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Si eu m-am inscris! Mult succes! :*

    http://simadenisa.blogspot.ro

    Denisa

    28 April 2014 at 11:24 pm

  2. Fondul de ten Giordani(Age Defying) e preferatul meu de la Oriflame,cred ca am avut cel putin 10 pana acum.:D
    Mi-ar fi placut sa ma inscriu si eu in campania aceasta dar din pacate nu sunt in tara.:)
    Sa fie cu noroc pentru tine!Te pup.

    Oana*

    28 April 2014 at 8:30 pm

    • :) Da, ai dreptate, este un fond de ten bun.
      Multumesc frumos. Te pup!

      DarLyst

      3 May 2014 at 6:32 pm

  3. eu nu , dar iti urez mult succes! pupp

    fashiondoctor

    28 April 2014 at 7:28 pm

  4. M-am inscris si eu, arata bine noua gama.

    Te pup

    http://miu-miu.ro/

    Andreea Tudor

    28 April 2014 at 7:17 pm

  5. Mult succes! Mi-ar placea sa incerc fondul de ten.

    Maria I

    28 April 2014 at 7:17 pm

    • Multumesc frumos, Maria. Chiar sunt curioasa si eu cum va fi.

      DarLyst

      3 May 2014 at 6:31 pm

  6. Mult succes, Dara! :*

    Ioana

    28 April 2014 at 4:00 pm

  7. Si eu as vrea sa fiu The One. Asa ma bucura felul in care a crescut Oriflame si au produse tot mai interesante. Si aceasta campanie este superba, motiv pentru ca m-am inscris si eu :D Succes si cum ai zis, poate ne vedem la workshop ;)

    Macy

    28 April 2014 at 3:27 pm


Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 459 other followers

