DarLyst

O listă de beauty cu lucruri pe care le iubim mai mult sau mai puțin…

The Body Shop Honey Bronzer

with 19 comments

The Body Shop Bronzer

The Body Shop Honey Bronzer este produsul la care apelez cel mai des atunci cand vreau sa-mi conturez pometii. Desi in prezent il detin si pe mult-laudatul Laguna de la Nars parca momentan ma atrage un picusor mai mult acesta de la The Body Shop. Poate si pentru ca deocamdata nu sunt bronzata iar Honey nu este atat de pigmentat si atunci cand este aplicat pe ten se vede mai natural. Nuanta pe care o am eu este 02 Fair Matte.

Este primul produs de machiaj pe care il incerc de la The Body Shop si am ramas placut impresionata. Trebuie sa recunosc ca initial am fost atrasa de ambalaj si in mod special de designul delicios al pudrei sub forma de fagure de miere. Cutiuta este si ea draguta, se inchide usor si pare foarte rezistenta. Cand am cumparat-o ma asteptam sa-mi placa dar nu sa ma surprinda.

The Body Shop Honey Bronzer

Si m-a surprins cu textura sa fina si mata de pudra usoara si delicata, cu faptul ca nu lasa urme pe fata, ca se intinde usor, se vede natural si chiar daca nu este extraordinar de pigmentata rezista frumos. Nuanta pe care o am eu este foarte naturala, nici foarte maronie-portocalie, dar nici prea fada, crem-galbuie-rozalie ci este exact asa cum trebuie sa fie. Nu prea ai cum sa gresesti atunci cand o folosesti si din acest motiv eu am luat-o in trusa mea de makeup in cam toate deplasarile pe care le-am facut in ultimele luni si mi-a fost de mare ajutor. Ba chiar cateodata renuntam sa imi mai aplic blush in obraji.

Dupa cum observati mie imi place sa ii zic pudra, nu bronzer, deoarece cred ca poate fi folosita si ca o pudra normala de fata, in special daca aveti un ten cu zone grase aceasta il matifiaza printr-un strat foarte fin, natural. Nu incarca deloc fata ci ii ofera doar un strop de culoare. Eu insa o folosesc doar ca pudra autobronzanta si este perfecta asa. Pentru o aplicare fara cusur apelez de fiecare data la pensula mea preferata Real Techniques Expert Face Brush.

Cum procedez: Cu ajutorul pensulei trasez o linie imediat sub pometi, de la ureche pana aproape de coltul exterior al gurii, pe care apoi o uniformizez usor cu aceeasi pensula. Simplu.

De cumparat am cumparat-o la reducere prin luna ianuarie cu 40 lei. Un pret destul de ok pentru cele 11 g ale sale. Din cate am vazut pe siteul The Body Shop.ro o mai gasiti si acum redusa de la 58 de lei, la 40 lei. Iar la cumpararea oricarui produs de machiaj primiti 50% reducere pentru Camomile Eye Make-up Remover despre care eu am scris aici.

Voi ati incercat-o? Daca da, cum vi se pare?

Si care este produsul vostru preferat pentru conturarea fetei?

Va pup si va mai astept!

Written by DarLyst

26 April 2014 at 11:24 am

19 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Il am de mult pe wishlist, vazandu-l la tine poate imi fac curaj sa-l achizitionez :)

    Irina

    2 May 2014 at 9:37 pm

  2. arata ff frumos.in general nu prea folosesc bronzere, nu stapanesc tehnica bine,ma manjesc toata. dar am mai folosit machiaje tbs, mi-au placut.

    fashiondoctor

    29 April 2014 at 9:11 am

  3. singurele produse de la body shop au fost cumparate acum multi ani. nu stiu de ce nu am mai ajuns sa cumpar ceva de la ei….dar ca si bronzer/pudra de fata, mai nou folosesc unul din editia de vara de la sephora.se cheama sol del rio si arata exact ca asta al tau. si de asemenea este super natural si de asta il mai folosesc si eu pe toata fata pt un strop de culoare.

    Cristina-Larisa Leon

    28 April 2014 at 10:12 am

    • Parca citisem la tine depre el. Da, si mie imi plac astea mai naturale care nu se vad exagerat pe ten. Pup!

      DarLyst

      28 April 2014 at 11:33 am

      • nu ala…ala este mai maroniu spre portocaliu. cu ala nu m-as da pe toata fata. asta nou este exact ca al tau la nuanta. foarte natural.

        Cristina-Larisa Leon

        29 April 2014 at 10:28 am

  4. Daca nu as fi alergica la miere mi-l cumparam de cum am auzit de el. Suna tare bine.

    alice wonders

    28 April 2014 at 9:50 am

    • Da? nu stiam ca esti alergica la miere.:( Imi pare rau. Cred ca ti s-ar potrivi, mai ales prima nuanta.

      DarLyst

      28 April 2014 at 11:31 am

  5. Nu am avut niciun produs TBS pana acum dar lista cu tentatii e maaaare.
    Si bronzerul tau arata foarte “yummy”. :)
    Pupici

    Dee

    28 April 2014 at 8:36 am

  6. Ce frumusica e! Eu am un singur bronzer, de la MUA, isi face treaba bine insa recunosc ca uit de el mai mereu si apelez la farduri de obraz. Te pup!

    Georgia

    27 April 2014 at 9:53 pm

    • Da, e tare dragutica. Mie imi place sa imi conturez si fata, parca ma simt mai bine desi sunt zile in care si eu uit si aplic doar blush. Te pupicesc si eu!

      DarLyst

      28 April 2014 at 11:30 am

  7. Nu-mi amintesc să fi încercat produse de makeup de la TBS, bine că-mi dai idei :)) Felul în care ai descris nuanța mă face să cred că mi s-ar potrivi. Și cu prima ocazie cu care mă hotărăsc că nu mai pot trăi fără bronzer, am să-i dau ocazia și Expert Face Brush-ului să facă ceva util :)

    Ioana

    26 April 2014 at 11:00 pm

    • Da, cu siguranta ti se va potrivi. Oricum e foarte usor de intins si nu lasa urme. Mama cat imi place EFB de la RT. :)

      DarLyst

      28 April 2014 at 11:28 am

  8. Eu am o pudra de la Deborah care merge bine, dar si Laguna din paleta NARS Blush ;) Momentan sunt satisfacatoare. Pup.

    Delia

    26 April 2014 at 8:55 pm

    • Da, pai pe Laguna tot din paleta de blushuri il am. :) Care apropo e super misto!!! Dar tu stii asta. :)
      Pup si eu!

      DarLyst

      28 April 2014 at 11:28 am

  9. N-am incercat nici un produs de machiaj de la THe Body Shop, insa bronzerul asta l-am mai vazut si arata bine. Mie Laguna de la NARS nu mi-a placut deloc, l-am incercat de cateva ori si l-am dat, nu mi se potrivea deloc.

    Camelia

    26 April 2014 at 12:53 pm

    • Nici eu pana la bronzerul acesta. Mai am in plan un ruj din noua colectie.
      Mai mie imi place, e smecher asa, dar un pic cam maroniu.

      DarLyst

      28 April 2014 at 11:26 am

  10. Il am si eu, exact in aceeasi nuanta. Imi place mult produsul, se aplica foarte fain si arata natural pe tenurile deschise.

    Adina//SeptembrieJoi

    26 April 2014 at 12:49 pm

    • Da, se vede bine. Cred ca la vara va deveni inexistent pe fata mea, dar acum e bunicel. :)

      DarLyst

      28 April 2014 at 11:25 am


Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 485 other followers

