DarLyst

O listă de beauty cu lucruri pe care le iubim mai mult sau mai puțin…

La Roche-Posay Redermic C Yeux

with 17 comments

La Roche Posay Redermic C Yeux

Foarte rar imi mai cumpar cosmetice fara ca inainte sa ma informez bine despre ele. Cu crema de ochi La Roche-Posay Redermic C Yeux a fost ca la loz in plic; am citit un pic detaliile de pe spatele cutiei in farmacie, mi s-a parut interesanta, scria new pe raft in dreptul ei si mi-am cumparat-o. Aveam asteptari si imi doream foarte mult sa imi placa mai ales ca pretul nu a fost chiar prietenos (25.50 euro luata din Franta).

Daca mi-a placut sau nu va voi argumenta in randurile urmatoare desi daca imi cititi in mod constant blogul probabil stiti deja. :)

Inainte de toate vreau sa va spun ca pentru mine o crema pentru conturul ochilor este necesara. Facusem o perioada pauza de cateva luni bune in care nu am mai folosit deloc, dar mi-am dat seama ca pielea mea are nevoie de un astfel de produs asa ca nu mai am de gand sa mai renunt la el. Diferentele sunt vizibile in cazul meu.

Si ca sa revin la subiect va spun din prima ca aceasta crema de la La Roche-Posay este una dintre cele mai bune creme de ochi incercate de mine pana acum. Desi are o textura usoara, hidrateaza foarte bine si totodata patrunde in piele foarte rapid. In descrierea ei promite ca ajuta la eliminarea aspectului tern, a ridurilor si a linilor fine, iar acum dupa cateva luni in care am tot folosit-o, ce-i drept nu zilnic, pot sa spun ca intr-adevar se tine de cuvant. Nu la modul ca “sterge cu buretele” ridurile, dar le reduce vizibil din intensitate.

Pielea din jurul ochilor mei este foarte subtire si cateodata mult prea uscata, iar de cand am inceput sa folosesc aceasta crema de la La Roche Posay aceasta a devenit parca mai intinsa si mai elastica. Nu cum mi-as dori eu, dar cred ca este pe drumul cel bun.

La Roche Posay

Redermic C Yeux este foarte fina si placuta la atingere, iar dupa fiecare aplicare conturul ochilor capata un aspect mai dens, mai ferm, mai luminos. Este si o buna baza pentru anticearcan asa ca de multe ori o aplic si dimineata inainte de a ma machia. Iar daca aveti ochii sensibili o puteti incerca fara probleme. Nu are miros si nici nu lasa urme albe sub ochi sau pe pleoape.

Cum o folosesc: pun cateva picaturi de crema direct din tub pe piele, iar cu degetul mijlociu le intind, tapotand usor din interiorul ochilor spre exterior ajungand pana aproape de gene. Nu frec niciodata ci “bat” usor si rapid pielea pana cand crema patrunde bine in tesut. Atunci cand intindeti prea brusc orice crema in jurul ochilor se formeaza acele onduleuri urate la nivelul pielii care o slabesc si o fac sa arate lasata.

Daca va intereseaza ingredientele sau doriti sa stiti si alte detalii despre crema mai puteti citi aici.

Legat de ambalaj pot sa spun ca si acesta imi place, fiind la tubulet. Un tubulet dragut, micut, argintiu de 15 ml. Iar produsul din interior are o perioada de valabilitate de 6 luni.

Dupa parerea mea este o crema buna si o recomand, asa ca de data aceasta pentru mine a fost un loz castigator. Nu fac des astfel de experimente, nici dupa sfaturile si indemnurile vanzatoarelor nu ma mai iau de mult, dar acum chiar ma bucur ca am actionat din impuls si ca am ales sa mi-o cumpar.

Voi ati incercat-o? Daca nu, ce crema pentru conturul ochilor folositi?

Va pup si va mai astept!

17 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Binevenit review-ul tau, multumim! :* Si eu-s in cautarea unei creme bune pentru conturul ochilor. M-ai convins s-0 incerc :P Sper s-o aduca si la noi in viitorul apropiat…

    Daria

    19 December 2013 at 11:44 pm

  2. Eu momentan folosesc una de la Bioderma si sunt multumita de ea, dar si asta pare foarte interesanta :)
    Nu e inca in Romania, nu?

    cris

    12 December 2013 at 10:58 pm

    • Cum se cheama cea pe care o foloseste de la Bioderma? :)
      Pe cea de la LRP nu am vazut-o si in farmaciile de la noi. :(

      DarLyst

      15 December 2013 at 4:48 pm

      • sensibio eye (are ambalaj roz)

        kriys

        15 December 2013 at 9:07 pm

  3. Chiar sunt în căutarea unei creme de ochi bună, eficientă. Apreciez foarte mult review-ul, mulţumesc! ♥

    Mihaela Bolea

    12 December 2013 at 10:48 pm

  4. Te cred ca face tot ce ai zis, stiu ca vit. C are efecte foarte bune pe ten. Nu stiu daca se gaseste la noi, dar daca as gasi-o, as incerca-o.

    Maria

    12 December 2013 at 9:06 pm

    • E tare buna, Maria! :) Din pacate nu am vazut-o si pe la noi, dar sper ca o vor aduce cei de la LRP.

      DarLyst

      15 December 2013 at 4:46 pm

  5. Pentru conturul ochilor folosesc momentan ulei de jojoba in loc de crema.Insa ma tenteaza de ceva timp un ser de la Olay,din gama Regenerist.

    Oana*

    12 December 2013 at 8:16 pm

    • Da, si mie mi se pare tentant serul de la Olay. Poate ti-l cumperi si revii cu detalii! :)

      DarLyst

      15 December 2013 at 4:46 pm

  6. De putin timp folosesc produse dedicate ochilor, o crema de fata ajungea si acolo, nu am inceput pentru ca am ajuns intr-o etapa care sa zic bai uite ce fel arati, baga o crema speciala, s-a intamplat sa primesc cadou la o comanda un gel pentru ochi, apoi am citit despre uleiul de migdale folosit pentru cearcane si am zis sa folosesc gelul inainte sa expire, iar uleiul mi-l doream nu doar pentru cearcane, pentru hidratare.
    Cel din urma m-a convins, imi ofera stralucire, hidratare.

    mihaela pojogu

    12 December 2013 at 1:49 pm

    • Eu foloseam si inainte, am facut apoi o pauza si acum iar folosesc. O sa incerc si eu uleiul de migdale, m-ai facut curioasa! :)

      DarLyst

      15 December 2013 at 4:45 pm

  7. E tentantata.
    Eu folosesc acum una de la YR si nu sunt prea impresionata…
    O adaug pe lista.;))
    Pupici

    Dee

    12 December 2013 at 1:41 pm

    • Eu nu sunt prea impresionata in general de produsele de ingrijire de la YR. Pe aceasta chiar ti-o recomand. Te pup!

      DarLyst

      15 December 2013 at 4:44 pm

  8. Nu am incercat aceasta crema pentru ochi de la La Roche Posay, dar e bine de stiut pentru cand mi se va termina cea pe care o folosesc acum (e una cu argila de la Aslavital).

    Macy

    12 December 2013 at 12:33 pm


Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 419 other followers

