DarLyst

O listă de beauty cu lucruri pe care le iubim mai mult sau mai puțin…

Christmas Decorating Ideas

with 15 comments

In ultimele saptamani foarte multe persoane au ajuns pe blogul meu cautand cele doua cuvinte care vor defini perioada urmatoare “Craciun” si ” Sarbatori”. Si cum anul acesta am in plan sa imi decorez si sa imi aranjez cat mai dragut apartamentul cu ocazia Sarbatorilor, am inceput si eu sa caut idei inca de acum.

Nu am avut timp pana acum fiind mai tot timpul plecata, dar primul lucru pe care il voi face cu siguranta cand voi ajunge acasa va fi sa-mi umplu casa cu lumanari si instalatii cu lumini din leduri sau beculete albe sau colorate. Abia astept!

Pana atunci va arat si voua cateva poze inspirationale si sa imi spuneti daca v-ar placea sa va arat ce decoratiuni imi voi face sau cumpara. Cel mai mult iubesc cutiile de cadouri.. goale sa fie, nu conteaza, dar sa arate bine impachetate. :)

Boxes

Enjoy

Creativity

little christmas tree

Retreat

Home

Book Tree

Idea

Red White

x-mas lights

Pretty centerpiece

Colored Pinecone

sursa Pinterest

Va pup si va mai astept!

P.S. Nu uitati de concurs!

15 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bradutul din carti e tare interesant,ce bine i-ar sta intr-o biblioteca sau o librarie! :)
    Imi place mult,dar n-as putea sa renunt la bradul natural,asociez inca din copilarie mirosul acestuia cu Craciunul..

    Oana*

    10 December 2013 at 5:49 pm

  2. eu de cand stau cu sotul meu am avut mereu brazi… concept :))
    am zis ca pana avem copii sa facem alt fel de brazi, astfel ca am avut brad din carti, nu arata ca pe pinterest, pentru ca nu erau toate cartile la dimensiune, dar a fost super haios, oricum in anul ala nu aveam inca biblioteca, deci cartile oricum stateau prin cutii… am avut luminite puse pe un ficus mare :D, anul asta am facut deja coronite de brad, nu stiu daca ai obs DIY-ul de la mine de pe blog.

    Diana

    10 December 2013 at 11:55 am

  3. Toate-mi plac tare mult si sper sa ne arati si ce iti vei lua/face tu. :D
    Mi-a placut bradutul din carti si cel de pe perete, sa vedem ce incerc si eu. ;))

    alexantza

    9 December 2013 at 10:56 pm

  4. Sunt foarte frumoase, m-a apucat dorul de confectionat decoratiuni, din pacate cu timpul stau cam prost.
    Cred ca o sa fur ideea cu bradul din carti, l-as face la birou :)

    Maria

    9 December 2013 at 8:54 pm

  5. Superb a iesit si Silviei bradutul din carti, la anul imi voi face poate, acum bradul meu deja impodobit sta pe cufarul cu carti si nu-l mai pot muta. Imi plac ideile, eu am decoratiuni facute de anul trecut, am mai facut cateva anul acesta si tot asa an de an voi mai face cate ceva.
    Faine ideile!

    mihaela pojogu

    9 December 2013 at 10:22 am

  6. Imi plac, imi plac, imi plac toate.
    Mi se pare geniala ieea cu bradul improvizat din carti. Vreau sa o incerc si eu. :)
    Pupici

    Dee

    9 December 2013 at 9:31 am

  7. Eu sunt complet innebunita dupa luminite !
    Pe locul doi sunt cadourile ! Atata de frumos mi se pare sa vad cadouri sub brad. Nu conteaza ca sunt doar niste cutii goale si impachetate :-))

    Dar… pe langa toate astea imi plac foarte mult decoratiunile care au lumanari, gen cea din penultima poza.

    Anul acesta mi-am propus un Craciun cat mai DIY :-D Sper sa imi si iasa…

    Dalia

    9 December 2013 at 9:00 am

    • Si mie imi plac tare mult! :)
      Da, si cadourile, mai ales cand trec pe langa magazine si le vad asa de frumos impachetate abia ma abtin sa nu iau si eu unul. :))
      Sa faci si poze, sunt curioasa ce o sa faci! :)

      DarLyst

      12 December 2013 at 12:35 pm

  8. Vreau sa zic ca desi nu mai facusem pom de Craciun de mai bine de 6 ani, asa mult mi-a placut ideea cu pomul din carti ca azi am pus-o in functiune. Uite ce a iesit: http://distilleryimage3.ak.instagram.com/74c29766602b11e3940b12026da4bbac_7.jpg
    Cred ca ma duc maine la Lidl sa mai iau niste luminite, dar in rest sunt incantata :D Mersi de idee!

    Silvia

    8 December 2013 at 7:14 pm

    • Nici eu nu mi-am mai facut de vreo trei ani, dar anul acesta parca visez la un pomisor micut, micut. :)
      Da, si mie mi s-a parut o idee tare buna si imi place tare mult cum ti-a iesit si tie! :)
      Eu vreau sa imi pun niste luminite la oglinda, am una mare pe hol si le pun acolo sa lumineze. :)
      Ma bucu ca ti-a placut! :-*

      DarLyst

      8 December 2013 at 8:08 pm

  9. Toate îmi plac, dar ideea brăduţului din cărţi e superbă! :-)

    Mihaela Bolea

    8 December 2013 at 3:55 pm

    • Si mie mi s-a parut o idee tare frumoasa! :) Voi incerca si eu!

      DarLyst

      8 December 2013 at 8:05 pm

  10. Aww bradutul realizat din carti imi place nespus de mult :D Stiu ca vazusem ceva similar in Carturesti :D

    Andreea Goia

    8 December 2013 at 2:13 pm

    • Si mie mi-a placut tare mult! :) Si cel de pe perete cu reni, brazi, stelute si inimioare.

      DarLyst

      8 December 2013 at 8:04 pm


Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 419 other followers

