DarLyst

O listă de beauty cu lucruri pe care le iubim mai mult sau mai puțin…

November Beauty Favorites

with 27 comments

He, he a venit si Luna Cadourilor! Mie pur si simplu nu-mi vine sa cred cat de repede a trecut anul acesta. Cu bune, cu rele se duce imediat si el.

Decembrie va fi o luna plina pentru mine si nu cred ca o sa ne auzim foarte des. Am in plan cateva articole dragute pentru Sarbatori si sper sa reusesc sa fac pozele necesare mai ales ca in ultima perioada lumina nu mai imi este de mare ajutor.

Si sa revenim la articolul meu preferat si anume favoritele lunii noiembrie. Ce-i drept nu sunt foarte multe ci putine si bune. :)

November Beauty

Origins VitaZing SPF 15 Energy-Boosting Moisturizer with Mangosteen este o crema colorata sau tinted moisturizer (cum vreti sa ii spuneti), pe care eu o aplic inaintea fondului de ten. Distribuie pe fata o nuanta foarte naturala, se absoarbe rapid in piele, o hidrateaza si ii ofera un aspect proaspat si luminos fara sa o incarce. La inceput este albicioasa dar in momentul in care o intind isi modifica incet culoarea. Ma incanta si mirosul ei usor fructat, foarte placut.

Golden Rose Catwalk Mascara - ma inteleg neasteptat de bine cu acest rimel si il folosesc aproape zilnic. Ofera genelor mele un volum natural si mi se pare foarte potrivit pentru un machiaj de zi. Rezista bine si nu se sfaramiteaza jenant sub ochi dupa cateva ore, dar in acelasi timp se demachiaza si foarte usor. Este un produs de luat in seama mai are ca are si un pret de numai 9.5 lei.

Urban Decay Naked Basics este cea mai folosita paleta a mea din ultima perioada. Toate nuantele desi simple mie mi se par superbe si pot realiza cu ele machiaje diferite in fiecare zi. Nu mai pun si faptul ca este micuta si draguta. :)

Illamasqua Magnetism Lipstick este noul ruj preferat si cel mai purtat in ultimele saptamani. Stiti ca sunt fana rujurilor Illamasqua iar aceasta nuanta nu se lasa mai prejos. Este un rosu-visiniu intens cu formula fina, cremoasa si lucioasa, foarte usor de aplicat si purtat.

ELF Studio Powder Brush o pensula foarte ieftina si super, super buna. Eu nu prea folosesc pudra asa ca imi aplic blush-ul cu ea si imi place la nebunie. O recomand cu mare drag!

Yankee-Candle

Iar ca produs non-beauty adaug lumanarea mea preferata de la Yankee CandleMerry Marshmallow. Vai nu pot sa va descriu in cuvinte cat de frumos si delicios miroase si cat de mult imi place. Dar va puteti imagina tinand cont de faptul ca am dat 48 de lei pe ea.

Si gata pe luna noiembrie! Cred ca ne vom mai auzi cu urmatorul articol de genul la sfarsitul anului sau anul viitor.

Voi ce produse ati “iubit” in ultimele saptamani?

Va pup si va mai astept!

27 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Paleta aia va ajunge intr-o zi si pe masuta mea de toaleta, stiu sigur, imi place ca are multe nuante deschise, la mine astea sunt cele mai folosite. Nu ma surprinde sa aflu ca rimelul GR e bun, pana de curand foloseam doar ojele lor, dar recent mi-am luat si un fard, influentata de blogosfera, si imi place.

    Maria

    7 December 2013 at 2:57 pm

  2. da, cred ca vreau si eu o lumanare parfumata de la ei!

    Claudia`s Choice

    3 December 2013 at 7:59 pm

  3. Nu am niciunul din produsele favorite dar m-au atras rimelul, rujul si paletuta. Paleta e asa de dragalasa si chiar are culori superbe, iar rujul are o culoare foarte frumoasa :)

    Macy

    3 December 2013 at 10:55 am

    • Pe toate ti le recomand, Macy!
      Paletuta o iubesc iar dupa ruj ma topesc! :)

      DarLyst

      4 December 2013 at 5:55 pm

  4. Eu sunt fana tarte YK, datorita lor mereu miroase in casa a ceva delicios. Sa stii ca si eu am o pensula favorita de la ELF, e vorba de complexion brush.

    Alice wonders

    3 December 2013 at 10:01 am

    • Tartele cateodata mai imi dau dureri de cap asa ca aleg lumarile.
      Eu am mai avut o pensula de la ei din gama simplu si nu mi-a placut, dar asta e buna tare. :)

      DarLyst

      4 December 2013 at 5:54 pm

  5. Cel tare am iubit si iubesc parfumul :) V E de la Juliet has a gun :)

    mihaela pojogu

    2 December 2013 at 11:12 pm

  6. Eu am o mica obsesie pentru tarta Pink Sand, am doar una si o folosesc rar, mai bine imi bag nasucul in ea sa ii simt aroma, decat sa o termin. :))
    Eu am alt rimel de la GR care m-a uimit. Iar acum mi-am amintit ca am si pensula ca a ta, dar am uitat complet de ea. :)

    Alexantza

    2 December 2013 at 10:21 pm

    • Si mie imi plac tartele, dar cateodata nu prea pot sa respir de la el si asa ca mai bine imi cumpar lumanare.
      Nu am incercat-o pe pink sand, dar o pun pe lista. :)
      E buna pensula, pune-o la treaba! :)

      DarLyst

      4 December 2013 at 5:53 pm

  7. si eu pregatesc preferatele lunii noiembrie…ce frumos arata paletuta naked :D

    Milena

    2 December 2013 at 10:17 pm

  8. Trebuie sa incerc lumanarea asta, altfel nu stiu ce se intampla. :)) Preferatele mele: bioderma, rimel yr, farmasi terracota si ruj tot de la farmasi. Mai multe voi dezvalui in articolul pe care sa il planuiesc sa il scriu curand. :D

    Maya Secret (@Maya_Secret)

    2 December 2013 at 8:56 pm

  9. salivez un pic la lumanare :D si la paleta UD, desi cele doua pe care le am sunt mai mult decat suficiente….

    Delia

    2 December 2013 at 6:40 pm

    • Si eu am salivat pana mi-am cumparat-o. :))
      Eu tin neaparat sa imi iau si Naked 3 asa ca nu am scapare. :)

      DarLyst

      4 December 2013 at 5:50 pm

  10. Pensula de la Elf este şi preferata mea, chiar dacă o am de doar câteva săptămâni. E perfectă pentru pudră, blush, conturing, chiar şi pentru fond de ten.
    Urban Decay Naked Basics este o dorinţă pentru anul ce vine, sper, dar să mai termin din ce am acum în uz :-)

    Mihaela Bolea

    2 December 2013 at 4:40 pm

    • Da, este tare buna si merita fiecare leut.
      Recomand Naked Basics. :)

      DarLyst

      4 December 2013 at 5:50 pm

  11. Offf mie acusi mi se termina vreo 2 culori din Naked Basics si nu stiu ce sa fac, sa imi iau din nou paleta asta, sa mai incerc altceva? Adevarul e ca de cand o am chiar n-am mai folosit deloc restul paletelor, nici nu mai vreau sa aud de ele.

    P.S. Nu iti pui si tu Disqus? :D E mult mai usor sa tii evidenta comentariilor pe platforma aia.

    silvia

    2 December 2013 at 4:22 pm

    • Tu inseamna ca ai folosit-o mai des ca mine. Eu visez acum la Naked 3, sper sa reusesc sa mi-o cumpar. :)
      Mi-ai dat o idee, o sa incerc sa il pun pentru tine. :)

      DarLyst

      4 December 2013 at 5:49 pm

  12. Si mie imi place pensula pentru pudra! Iar pe wishlist am paletuta de la UD. :)

    Oana*

    2 December 2013 at 4:20 pm

    • Este chiar tare buna pensula si imi place ca este si fina asa.
      Recomand paletuta, desi acum visez la Naked 3. :))

      DarLyst

      4 December 2013 at 5:48 pm

  13. Si mie imi place foarte mult mascara Golden Rose. :)
    Ah…imi imaginez cum miroase lumanarea aceea … <3
    Pupici

    Dee

    2 December 2013 at 3:47 pm

    • Ma bucur, chiar este tare bun pentru un machiaj simplu, de zi.
      Miroase super! :)
      Pupici si tie!

      DarLyst

      4 December 2013 at 5:47 pm

  14. Aveam si eu unele dubii privind produsele Golden Rose dar in ultima perioada mi-am schimbat parerea. Am testat unele dintre ele si chiar am ramas placut surprinsa :D

    Andreea Goia

    2 December 2013 at 3:25 pm


Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 419 other followers

