DarLyst

O listă de beauty cu lucruri pe care le iubim mai mult sau mai puțin…

Goodbye Empties III

with 17 comments

Empties

Da, am mai adunat o plasa intreaga cu produse consumate si cum de cateva zile ma tot opresc sa nu o arunc am zis ca mai bine fac repede poze recipientelor goale si pe urma ce-o fi o fi. :)

Initial vroiam sa mai astept si alte produse  pe care cu siguranta le voi termina in saptamanile urmatoare dar nu am mai avut rabdare si cum plasa deja s-a umplut nu mai era loc si pentru ele. Cred ca le voi pastra pentru un articol ce il voi scrie mai spre sfarsitul anului asa.

Dar pana atunci sa vi le arat pe cele de acum:

1

Laptele demachiant hidratant Hydra Végétal de la Yves Rocher caruia i-am facut un review aici. Nu prea mi-a placut, ce-i drept, dar am continuat sa il folosesc pana l-am terminat.

Bioderma Sensibio H20. Nu este nevoie sa va mai spun cat de mult iubesc aceasta lotiune micelara, dar totusi am gasit ceva care ma cam supara la ea; capacelul sau mai bine zis faptul ca nu il pot desuruba pentru a putea turna din nou produs in interior. De exemplu bidonasul acesta de 100 ml, micut si practic, pe care eu l-am luat cu mine pe peste tot mi-as fi dorit sa il pot refolosi.

Hydralight Healthy Skin Refreshing Toner de la Paula’s Choice ei bine acesta este un produs pe care nu am vrut de nici un fel sa il termin deoarece m-am inteles tare, tare bine cu el. Si tot din vina lui am scris acest articol acum; chiar daca la un moment dat ma gandeam sa nu mai pastrez atatea recipiente goale si sa le arunc din start atunci cand le termin, mi-am dat seama ca sunt cateva produse pe care le folosesc sau le-am folosit si care chiar merita mentionate. Lui imi pare rau ca nu i-am facut si un review dar pur si simplu am uitat.

A fost tonerul nelipsit din rutina de ingrijire din fiecare dimineata. Mi-a placut tare mult textura sa light, consistenta placuta si hidratarea usoara pe care i-o oferea tenului meu. Pe timpul verii nici nu mai foloseam crema de fata dupa ci doar lotiunea cu SPF. Daca ar fi fost atat de usor de procurat sau poate daca era mai ieftin un pic acum ma duceam si mi-l recumparam.

2

Produsele Dusch Das varianta cu magnolie sunt cele pe care le folosesc de vreun an si un pic pentru igiena axilelor. Inainte le cumparam din Germania sau Austria, dar de curand am descoperit si in Bucuresti un magazin ce comercializeaza aceste produse. Numele acestuia este stock market si se afla intre Piata Muncii si Baba Novac vis-a-vis de spitalul Victor Babes.

3

Samponul Yes To Carrots Nourishing Shampoo care mi-a placut tare mult, dar nu l-am mai recumparat deoarece acum incerc altceva. Daca ma urmariti pe instagram ati vazut deja ce și cat de curand voi scrie si pe blog.

Gelul de dus Silky Radiance de la Elmiplant nu mi-a placut in mod deosebit. Are o consistenta cremoasa, un miros placut, usor artificial dar cel mai mult ma deranja ca imi usca cam tare pielea.

The Body Shop Papaya Shower Gel l-am luat prin septembrie asa, la reducere, nu stiu daca acum mai este disponibil in magazine dar tind sa cred ca a fost in editie limitata, si m-am inteles bine cu el. Era lejer, curata bine, facea spuma, avea o textura placuta si un miros dragut foarte potrivit pentru a-ti relaxa simturile dupa o zi obositoare.

Gelul de dus Care disponibil doar in magazinele Mega Image mi-a placut tare mult si cred ca o sa mai imi cumpar unul cat de curand. Se simte foarte placut pe piele si are un miros delicios!

4

Lotiunea OPI Avojuice Vanilla Snowflake a fost foarte buna. Am folosit-o doar pentru maini si a fost o reala placere sa ma dau cu ea. Intra destul de repede in piele si o lasa fina si delicata la suprafata invaluita intr-un parfum dulce de vanilie. Chiar imi pare rau ca s-a terminat. :(

Satsuma Puree Body Lotion de la The Body Shop despre care am mai scris aici. Este una dintre lotiunile mele preferate. Are un miros fresh, racoritor, se absoarbe rapid in piele iar aceasta ramane hidratata si catifelata. Ma incanta foarte tare si ambalajul cu pompita desi spre final mi-a fost cam greu sa scot lotiunea.

Kiehl’s Creme de Corps s-a terminat mult prea repede de nici nu am apucat sa ma bucur prea mult de ea.  Totusi cat timp am folosit-o mi-a placut si o vad foarte potrivita pentru o piele deshidratata, uscata sau foarte uscata.

Si cum ieri am mai terminat doua produse le-am facut si lor repede poza si le adaug acum la sfarsit.

5

ClarinsToning Lotion With Camomile a fost lotiunea tonica pe care o foloseam in rutina de ingrijire din fiecare seara. Este recomandata pielii normale sau uscate, nu contine alcool si ce mi-a placut cel mai mult la ea era faptul ca imi lasa pielea luminoasa, catifelata si pregatita pentru aplicarea exfoliantului si a cremei hidratante. Avea un miros placut, as spune ca foarte asemanator cu cel al tonerelor Mario Badescu, in caz ca le-ati incercat pe acelea.

Gelul de dus Lirene Stop-Cellulite pe care l-am cumparat intr-o scurta si rapida vizita pe care am facut-o la farmacia Bebe Tei (preferata mea). Plecam undeva si uitasem sa imi iau gelul de dus cu mine iar in farmacie privirea mi-a fost atrasa de acest produs. Nu cunosc amanunte despre firma care il produce, dar ma bucur ca l-am cumparat deoarece m-am inteles tare bine cu el. Nu am observat eu cine stie ce diferente la aspectul pielii, dar ca gel de dus normal s-a comportat exemplar. Avea si un miros dulce acrisor asemanator cu cel al mandarinelor.

Si cam astea au fost “goliciunile”. Voi ati incercat vreun produs din cele prezentate mai sus?

Va pup si va mai astept! Seara frumoasa!

17 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Au schimbat ambalajul la Yes to carrots? Ma gandesc serios sa ma reintorc la el :)

    Andreea A

    4 December 2013 at 4:14 pm

  2. Hehe, mie mi-a desfacut o prietena capacul la Bioderma, trebuie neaparat s-o intreb daca mai stie cum. Am turnat niste lotiune tonica inauntru si nici dupa ce o termin nu as vrea sa arunc bidonasul :D

    Georgia

    1 December 2013 at 10:53 pm

  3. Mama mia cate produse.
    Eu nu am folosit nimic din gramajoara ta dar, un produs e pe wishlist. ;))
    Pupici

    Dee

    1 December 2013 at 8:01 pm

  4. Si pe mine ma deranjeaza faptul ca nu se poate desuruba si turna produs :( Eu de obicei imi cumpar varianta de 500 si mai rar de 250 dar de curand am primit si aceasta varianta travel size si tare mi-as fi dorit sa pot turna produs ca sa nu tot car dupa mine varianta de 500/250.
    Am si eu laptele demachiant de la YR, nu l-am testat si sincer nici nu intentionez. Stiu ca nu mi se potriveste tipului de ten si o sa il adaug ca premiu la un giveaway.

    Andreea Deeb

    1 December 2013 at 5:00 pm

  5. Şi eu folosesc Bioderma, cu acelaşi drag şi spor! :-)

    Mihaela Bolea

    1 December 2013 at 3:30 pm

  6. mai nou siteul paula’s choice este disponibil si in varianta in limba romana, si comercializeaza pe baza de comanda si in Romania. Prin posta romana, 7 lei daca nu ma insel taxa postala si ajunge in 5 zile maxim.

    Andreea Cristina

    1 December 2013 at 2:29 pm

  7. Bioderma trebuie sa o incerc si eu, dar la mine in oras sticluta in cantitatea prezentata de tine e vreo 19-23 lei, deci caut o varianta mai accesibila. Produsele de la Dusch Das cred ca miros foarte bine, cand voi aunge prin Bucuresti o sa le caut.

    Claudia`s Choice

    1 December 2013 at 9:42 am

  8. Nu am încercat nimic din produsele folosite de tine, insa voiam sa mentionez ceva legat de tonerul de la clarins, firma de care credeam ca si produse foarte puternice in sens prea mult alcool, dar vad ca multe bloguri scriu de bine despre produsele lor. Ce voiam sa mentionez este desire efectul de iluminare. Am cumpărat si eu un produs de genul facă nici un efect din păcate :( ba chiar nici nu curată suficient de bine, este un produs de curățate nu un toner. Insa m-am bucurat sa aud ca sunt produse care fac ce promit, am sa il încerc! :)

    Anca

    1 December 2013 at 12:56 am

    • Mie mi-a placut, il foloseam in fiecare seara si tenul meu se simtea foarte linistit si fericit. Acuum mai testez o masca hidratanta de la Clarins si si ea imi place. :)

      DarLyst

      4 December 2013 at 6:02 pm

  9. Acum caut si eu cum se desface capacul de la bioderma, imi place la nebunie cum dozeaza capacelul acela, vreau sa transfer bifazicul de la farmec, care are un sistem de dozare imposibil.
    Eu mi-am luat primul deo dush das dupa ce am citit la tine ca e bun, nu am gasit varianta cu magnolie, am luat clear, si sunt foarte multumita de el.

    Maria

    30 November 2013 at 11:35 pm

    • Eu nu am reusit. :( Daca iti iese tie sa imi zici si mie cum ai facut.
      Si eu sunt tare incantata de ele!

      DarLyst

      4 December 2013 at 5:57 pm

  10. Hello! Niente de nada nu am incercat din lista ta, dar nu e timpul trecut, nu am decat 25 de ani. :)) Maine vin si eu cu goliciunile mele, am asteptat sa termin un gel de dus azi si maine se dezlantuie furia… postarii. :)) Observ ca tu ai avut spor, eu nu prea. Am intrat intr-o perioada in care stiu cam ce imi place si cumpar mereu aceleasi chestii, “testele” s-au cam terminat, produsele cumparate dintr-un exces de dare de mana au fost prezentate luna trecuta. Acum… mai putintel. :D
    P.S. Daca in prima poza e un ambalaj de Softino, da, pe alea le-am incercat. Preferatele mele! Te pup!

    bibelou

    30 November 2013 at 11:20 pm

    • Buna. :)
      Cum ai zis si tu ai timp destul. Am avut ceva, oricum nu prea am mai cumparat nimic si asa ca am tot folosit din cele pe care le aveam.
      Da, da ele sunt. Am uitat sa scriu acum de ele, le-am mai prezentat o data si imi plac mult. Numai Softino mi-am cumparat in ultimul timp.
      Pup si eu!

      DarLyst

      4 December 2013 at 6:00 pm

  11. Descoperise tipa de la I covet thee (I luv her dar zau de imi vine acum in minte numele ei :)) ) ca poti desface bidonasul de Sensibio. Eu n-am apucat sa incerc dar poate reusesti tu, cred ca toata lumea si-ar dori sa se desurubeze capacul de la Sensibio H2O. :))

    Chiar ma intreba, cum ti s-a parut lotiunea tonica Hydralight, as fi curioasa s-o incerc si eu, mie crema Hydralight mi-a placut foarte mult dar am zis ca pot gasi variante ok la preturi mai mici asa ca ma pot lipsi de lotiunile tonice Paula’s Choice, mai ales ca nu-mi mai e atat de la indemana cumpararea produselor. :D

    Jully Bucovanu

    30 November 2013 at 10:33 pm

    • O urmaresc si eu din cand in cand, dar nu ii stiu numele! :) Ia sa caut unde zice ca poti desface capacelul.Ca ma enerveaza rau!
      Mi-a placut tare mult, sa stii! Chiar ii simt lipsa. Eu folosesc lotiune tonica si dimineata si seara.

      DarLyst

      1 December 2013 at 8:01 pm

  12. Nu am incercat produsele terminate de tine. Bioderma vreau sa o prind la oferta si sa o incerc si eu pentru ca e laudata mult :D

    Macy

    30 November 2013 at 10:23 pm


Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 419 other followers

