DarLyst

O listă de beauty cu lucruri pe care le iubim mai mult sau mai puțin…

Servetelele de hartie.. nelipsite din rutina mea

with 28 comments

Am mai amintit de cateva ori de servetelele de hartie atunci cand v-am prezentat rutina de ingrijire a tenului, dar astazi vreau sa le dedic un intreg articol. Daca pana acum ceva timp le utilizam doar pentru a-mi sterge mainile cu ele, in ultimul an au devenit foarte importante pentru tenul meu si nu imi mai lipsesc din baie si nici de pe birou, acolo unde ma machiez.

Poate ati observat ca de fiecare data cand prezentam un produs pentru demachiere precizam ca la final, dupa ce imi curat sau limpezesc tenul, procesul de uscare al apei de pe fata se realizeaza, in cazul meu, doar cu ajutorul servetelelor de hartie. De fapt, de fiecare data cand am tenul umed, chiar si atunci cand ma spal pe par, absorb apa de pe fata cu ajutorul unui servetel fin de hartie efectuand miscari minime si blande asupra pielii. Nu frec nicidecum tenul, nu as avea de ce, ci doar il tamponez delicat pentru a-l usca.

Puff Tissue

In prezent folosesc servetelele de la Puff, dar nu are importanta firma.

Daca nu ati incercat pana acum va recomand cu drag, diferentele sunt vizibile. Pe langa faptul ca este o varianta mult mai igienica si nici nu se mai transfera pe piele scame de la prosop, tenul pare mai luminos, neiritat, iar riscul aparitiei punctelor negre sau al cosurilor este mult mai scazut.

In baie mai am de rezerva si un prosop curat destinat tenului, dar il folosesc doar cand este necesar sa imi sterg ochii. Cu servetelele este un picusor mai complicat si parca nu se aranjeaza la fel de frumos genele dupa. Iar daca nu va convine sa dati banii pe aceste servetele de unica folosinta va sugerez totusi sa va schimbati si sa va spalati cat mai des cu putinta prosopul de fata. Sau sa folositi macar alternativ prosop si servetel. Iar prosopul de fata sa fie doar de fata, nu si de maini, corp sau picioare!

Un alt truc pe care eu il foloseam prin liceu, dar de care uitasem, iar de curand mi-a amintit Gossmakeupartist cu acest filmulet, este ca dupa ce aplic fondul de ten si concealerul (si inaintea pudrei, in cazul in care folositi) sa tapotez usor pielea cu un servetel de hartie. El recomanda sa despicam servetelul in doua, eu il folosesc intreg. Dar care este scopul? Ei bine, aceasta tehnica ajuta la absorbtia excesului de uleiuri precum si a siliconului sau cerurilor disponibile in fondurile de ten. Stiti ca eu mereu ma plang de stralucirea inestetica a nasului iar cu acest procedeu pot limita problema. Insist pe zonele in care stiu ca fondul de ten dispare ca prin minune: nas, frunte si barbie. Indepartand acele uleiuri de la suprafata pielii care nu sunt necesare, fondul de ten se pastreaza mult mai bine, pentru mai mult timp.

De asemenea tapotand surplusul cu un servetel de hartie putem preveni oxidarea fondului de ten pe fata noastra. Motivul pentru care fondul de ten isi modifica culoarea, iar de cele mai multe ori devine portocaliu-oranj, se datoreaza in primul rand combinatiei dintre uleiurile noastre naturale (cele pe care le secreta fata) cu uleiurile din fondul de ten. Acest lucru determina fondul de ten sa isi schimbe nuanta in timp. Eu zic ca este o idee tare buna si usor de pus in practica asa ca daca intampinati astfel de probleme sa o testati.

Eu mai tin minte ca pe vremuri, cand inca nu ma pricepeam sa imi cumpar un fond de ten potrivit si foloseam unul singur si pe timp de iarna si pe timp de vara, ma ajutam de servetelul de hartie pentru a diminua nuanta. Mai ales daca aceasta devenea mult prea inchisa pentru tenul meu.

Voi ce trucuri cunoasteti si cum folositi in general servetelele de hartie? :)

Va pup si va mai astept!

28 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] îi faceţi o vizită Darei, o să vedeţi că şi ea a scris aici despre părerea ei legată de utilizarea şerveţelelor pentru ştergerea […]

  2. Si eu sunt fan servetele, am observat ca nu conteaza cine stie ce firma, dar fac o mare diferenta in privinta porilor si frecventei cosurilor.

    Sadie

    7 December 2013 at 1:52 pm

  3. Folosesc servetele de hartie de circa 1 an si jumatate si diferentele sunt sesizabile. Nici nu intentionez sa renunt vreodata la ele. Si in plus, am mai convins persoane sa renunte la folosirea prosopului :D

    Andreea Deeb

    1 December 2013 at 5:04 pm

    • Si eu la fel si tot asa nu am de cand sa renunt la el.
      Foarte bine! :)
      Te pup!

      DarLyst

      2 December 2013 at 3:05 pm

  4. Eu folosesc prosoape de hartie, sunt mai groase si parca imi place mai mult asa.

    Maria

    27 November 2013 at 10:17 pm

    • :) Fiecare cu ale lui. Mie imi par mai fine astea asa la cutie. Si chiar daca se uda mai repede usuca bine.

      DarLyst

      2 December 2013 at 3:04 pm

  5. Si eu folosesc tehnica lui Wayne de ceva ani de zile :)
    Si mai folosesc servetelul cand vreau sa fac un smokye grabit :P Adica in loc de banda aceea de scotch care lasa o dunga extrem de dramatica, eu tin degetul arataror invelit in servetel. Nu stiu cat de bine se intelege ce explic eu aici…dar sper ca e de folos :)

    Ral Diaconescu

    27 November 2013 at 3:54 pm

    • :) ha ha ma bucur. Si mie imi place mult.
      A da, si atunci folosesc sau cand sunt fardurile prafoase sau au prea mult sclipici.

      DarLyst

      2 December 2013 at 3:04 pm

  6. si eu le folosesc de multa vreme pentru fata, cel mai mult imi plac cele in 3 straturi, absorb foarte rapid apa. prosop pentru fata nu mai folosesc deloc, m-am dezobisnuit total. te pup!

    Milena

    27 November 2013 at 3:39 pm

    • Am incercat si din acelea de bucatarie, intr-adevar absorb mai bine, dar parca astea la cutie sunt mai delicate. Cel putin asa mi se par mie.
      Te pup si eu!

      DarLyst

      2 December 2013 at 3:02 pm

  7. Si eu folosesc servetele pentru fata, insa le-am ales pe cele de masa, la rola. Mi se par mai groase si absorb mai bine. Nah, acum tine de preferinte:P. Foarte utila postarea! Te pup!

    deesboudoir

    27 November 2013 at 2:04 pm

  8. Si eu am renuntat la prosop (dar nu de tot, mi se face dor de senzatia aia de prosop moale pe ten), iar servetele incerc sa le gasesc din acelea speciale pentru fata, ca-s mai groase.

    Katyna

    27 November 2013 at 1:21 pm

    • La ochi il mai folosesc si eu din cand in cand, dar pe fata nu.
      Mie imi plac mai mult astea mai subtirele, alea de bucatarie parca sunt mai abrazive.

      DarLyst

      2 December 2013 at 3:00 pm

  9. Inca nu am folosit acest truc, dar voi incerca :)

    Macy

    27 November 2013 at 12:34 pm

  10. Am inceput sa le folosesc de pe la inceputul anului pentru ca toata lumea le lauda.
    Si bine am facut!
    Nu m-as mai intoarce la prosop niciodata. :)
    Pupici

    Dee

    27 November 2013 at 11:05 am

    • Clar nici eu. Imi simt tenul mult mai bine acum.
      Te pup si eu! :-*

      DarLyst

      2 December 2013 at 2:59 pm

  11. Interesant articol. Stiam ca sunt bune pentru fata, in saloanele de cosmetica asa ceva se foloseste. Dar unele lucruri nu le stiam.

    Iasmy

    27 November 2013 at 1:38 am

  12. cred ca am un an de cand folosesc doar servetele pentru ten. Nu m-as intoarce la prosop!

    Claudia`s Choice

    26 November 2013 at 10:14 pm

  13. si eu folosesc servetelele de hartie de fiecare data dupa ce ma spal pe fata. acum am cateva cutii simpatice de la zewa, am luat mai multe la oferta. uneori incep demachierea cu ele si continui cu dischetele demachiante. sunt foarte practice, mult mai igienice decat clasicul prosop, pe care daca il folosesc din greseala pe fata, a doua oara nu il mai folosesc pentru fata, eventual pt maini. am o usoara manie mostenita de la mama cu spalatul/stersul fetei si a prosoapelor :))

    Diana

    26 November 2013 at 10:12 pm

    • Nu am incercat niciodata sa ma demachiez cu servetele de hartie.
      Da prosopele de fata ar trebui schimbate cam la doua zile.
      Si eu tin foarte mult la lucrurile astea si nu concep sa folosesc acelasi prosop si pe fata si pe corp si pe par si pe picioare. Sau sa le tin nespalate cu zilele.

      DarLyst

      2 December 2013 at 2:55 pm

  14. Pentru sters le folosesc si eu, dar si atunci cand tenul luceste putin, pentru a absorbi sebumul de pe nas si frunte. Nu m-as mai putea intoarce la prosop si intru in panica atunci cand ma apropii de sfarsitul rolei (caci servetelele mele sunt la rola) :)

    Georgia

    26 November 2013 at 9:33 pm

    • Da, dar incearca si inainte sa aplici pudra de fata. Sa vezi ce misto e!
      Nici eu nu ma mai intorc la prosop, cu servetelele diferentele in bine sunt vizibile.

      DarLyst

      2 December 2013 at 2:53 pm

  15. Eu nu stiu de ce nabadaia am probleme cu punctele negre chiar daca folosesc servetele. Nu mai folosesc prosopul de muuuulte luni, adevarul e ca nu prea am cosuri, dar mizeriile alea de puncte inca se formeaza. Desi imi exfoliez tenul, desi aplic masti, desi nu am creme crele, desi nu ma machiez cu chestii proaste si care sa astupe porii. Totusi de o vreme am mai rarit scosul punctelor negre, dar inca ma scot din sarite. Dezavantajul de a avea ten gras… de fapt de cand cu frigul nu mai e asa gras. :P

    bibelou

    26 November 2013 at 9:06 pm

    • Da, sa stii ca si eu mai am puncte negre pe nas, dar mult mai putine. Si am vazut ca mai apar atunci cand nu imi usuc imediat fata si astept ca apa sa se evapore pe fata. De exemplu atunci cand ma spal pe par. Diferente in bine am observat atunci cand respect perfect timpul de aplicare al produselor.
      Sunt multe cauze dar greu de deslusit.

      DarLyst

      1 December 2013 at 10:26 pm


Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 419 other followers

