DarLyst

O listă de beauty cu lucruri pe care le iubim mai mult sau mai puțin…

Manichiura de 1 Decembrie

with 17 comments

Rasfoiam zilele trecute blogul Miss LadyFinger, unul dintre preferatele mele atunci cand vine vorba de inspiratie pentru manichiura (despre care am am mai amintit aici), in incercarea de a gasi un model dragut si simplu pentru a-l transpune pe unghiile mele.

Privirea mi-a ramas atintita pe floricelele ce au ca sursa de inspiratie pulovarul pastelat din noua colectie de primavara Antonio Berardi. Si nu stiu cum sa va spun, dar mie mi se pare manichiura perfecta pentru ziua de 1 Decembrie. Aduce foarte bine cu costumul nostru traditional si eu ma incumet sa o reproduc, asa cat de cat. Daca imi va iesi ceva frumos o sa va arat si voua pe blog. :)

MM-Berardi

Antonio Berardi Manicure

Cum vi se pare? Nu-i asa ca seamana cu o ie taraneasca?

Va pup si va mai astept!

P.S. Am anuntat castigatoarele concursurilor Max Factor si Physiogel. Am rugamintea sa imi trimiteti datele voastre pe adresa de email.

17 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Arata super smecher! Ce idee buna! poate imi fac si eu:)

    Miuri

    26 November 2013 at 10:43 am

    • Asa zic si eu! Sa incerci si tu ca te pricepi! :) Pup!

      DarLyst

      26 November 2013 at 3:21 pm

  2. Preety cool ;)

    fashionstoryandmore

    26 November 2013 at 9:24 am

  3. Foarte draguta, as purta-o daca mi-ar face-o cineva, singura nu cred ca as avea rabdare sau indemanare.

    Maria

    25 November 2013 at 8:25 pm

  4. Imi place modelul pe unghii, imi place si cum are modelul parul facut si machiajul.

    mihaela pojogu

    25 November 2013 at 7:26 pm

    • Si mie! Si par si imbracaminte si sandale si unghii. :)

      DarLyst

      26 November 2013 at 3:19 pm

  5. Manichiura este superba, dar eu as purta-o si vara deoarece imi inspira caldura si floricele :D

    Macy

    25 November 2013 at 5:23 pm

  6. Da, asa e!
    Arata excelent! <3
    Pupici

    Dee

    25 November 2013 at 4:47 pm

  7. Superbă! Abia aştept să văd şi rezultatul tău! :-)

    Mihaela Bolea

    25 November 2013 at 4:38 pm

  8. Este foarte draguta. Mie imi aminteste mai mult de 1 Martie :)))

    Ral Diaconescu

    25 November 2013 at 4:32 pm


Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 419 other followers

