DarLyst

O listă de beauty cu lucruri pe care le iubim mai mult sau mai puțin…

Orly Not Your Mama’s Mauve

with 6 comments

Nu v-am mai aratat de ceva timp o manichiura pentru simplul fapt ca nu mi-am mai dat deloc unghiile cu oja. De cate ori ziceam “azi mi le fac” intervenea ceva sau uitam. Dar cum zilele acestea au fost libere mi-am propus sa testez mai bine oja pe care am cumparat-o de la targul de la RomexpoOrly Not Your Mama’s Mauve . Ma mai dadusem o singura data cu ea, dar mi-am stricat unghiile cam repede si atunci am sters-o.

Oja-Orly

Orly Not Your Mama’s Mauve este un movuliu pofticios care ma duce cu gandul la un smoothie din fragi si mure. Imi place consistenta ei, se intinde usor si devine perfect opaca dupa 2 straturi. Pare ca se usuca destul de repede, dar eu m-am trezit a doua zi dimineata cu doua unghii un pic atinse.

Orly

Cuticulele mele sunt cam afectate de frig asa ca sa nu va speriati :).

Orly Not Your Mama's Mauve
Va place? Ati incercat-o?

Si daca tot suntem la oje imi place tare mult din poze OPITomorrow Never Dies. Nu sunt eu cea mai mare fana a ojelor OPI, dar aceasta nuanta albastru electric ma atrage, nu stiu de ce. Voua cum vi se pare?

opi-tomorrow-never-dies

sursa

Va pup si va mai astept!

Written by DarLyst

28 December 2012 at 9:25 pm

6 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Este minunata Tomorrow Never Dies. Movul de la Orly nu ma incanta :)

    Alina Anghel

    29 December 2012 at 1:34 pm

    • Da, asa zic si eu, cred ca nu o sa ma mai abtin si o sa mi-o cumpar.

      DarLyst

      1 January 2013 at 9:23 pm

  2. Si oja mea Orly se usuca destul de greu, asa ma enerveaza! Culoarea imi place :)

    Alice wonders

    28 December 2012 at 10:29 pm

    • Da, desi am crezut ca s-a uscat se pare ca nu a fost asa. Si mie imi place, e linistita asa.

      DarLyst

      1 January 2013 at 9:22 pm

  3. E superb movul de la orly. Si opi e frumoasa, dar movul imi place mai mult.

    Maria

    28 December 2012 at 9:38 pm

    • :) Ma bucur ca iti place. Orly e mai cuminte asa, OPI e mai aprinsa.

      DarLyst

      1 January 2013 at 9:21 pm


Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 441 other followers

