DarLyst

O listă de beauty cu lucruri pe care le iubim mai mult sau mai puțin…

Barry M 330 Chameleon Pink

with 17 comments

Zilele aceasta am fost foarte ocupata, dupa cum ati vazut nu am mai scris mai deloc pe blog. Pe final de saptamana si inceput de week-end va arat cu ce am avut eu unghiile colorate deoarece astazi as vrea sa mi le sterg si sa nu uit: este vorba de oja Barry M Chameleon Pink (oja care isi schimba culoare atunci cand aplici lac deasupra). Ei bine eu nu am aplicat nici un lac si asa arata:

Este o culoare frumoasa un roz fuchsia somon (oja Barry M Chameleon se mai gaseste si in culorile lila si albastru) si se vede foarte bine aplicata intr-un singur strat. Nu prea imi place cum se intinde, este cam groasa si nici foarte rezistenta nu este, dar dupa cum am scris mai sus nu am aplicat nici top coat.

Voua va place?

Ieri am primit si un cadou tare dragut de la Elisa, careia ii multumesc foarte mult si va invit sa ii vizitati blogul  (veti descoperi niste manichiuri foarte interesante). Prima mea oja Deborah Lippmann de care sunt tare, tare incantata, mai ales ca este si cu sclipici si un balsam de buze Baby Lips de la Maybelline pe care mi-l doream de foarte mult timp. Abia astept sa incerc oja in aceasta seara.

O seara frumoasa!

Va pup si va mai astept!

17 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ce frumoasa e aia de la Deborah Lippman. Abia astept sa vad poze cu ea :D

    andreea

    16 October 2012 at 12:21 pm

  2. E o culoare interesanta :)

    Iar cea de la DL e divina!

    midsummerblog

    13 October 2012 at 11:17 pm

    • Multumesc :). Si mie imi place foarte mult cea de la Deborah Lippmann.

      DarLyst

      14 October 2012 at 11:45 am

  3. Arata f bn, sa le folosesti cu placere!

    Loredana Toma

    13 October 2012 at 10:11 pm

  4. Interesanta oja Barry M desi nu este o nuanta tocmai pe gustul meu, sunt curioasa cum arata cu top coat. Oja Deborah Lipmann e o minunatie <3

    Josephine

    13 October 2012 at 10:07 pm

    • E dragutica oja Barry M, mie mi-a placut pe unghii, o s-o incerc si cu top coat. :)

      DarLyst

      14 October 2012 at 11:47 am

  5. Hmm, parca oja Barry M e prea sidefata pentru gusturile mele. Cea de la DL arata tare bine.
    Sa le folosesti pe toate cu placere! :)

    Alexantza

    13 October 2012 at 7:11 pm

    • Multumesc. Pe unghii se vede frumusel asa, nu e foarte sidefata. In poza ti se pare poate si de la lumina.

      DarLyst

      14 October 2012 at 11:49 am

  6. ma bucur enorm ca am putut face asta pentru tine si ca am avut si ocazia sa te cunosc personal :D. stiu cum e sa primesti ceva ce ai pe wishlist si-ti doresti foarte mult. tu ai facut asta pentru mine si am ramas profund impresionata :D. sa te bucuri de ele si ma bucur enorm ca iti plac :D :*

    Ionutz Si Elisa Lupu

    12 October 2012 at 7:12 pm

    • Multumesc inca o data. Si eu m-am bucurat sa te cunosc. Apropo, ca stiu ca atunci nu o aveau si pe aceasta roz, acum am gasit-o asa ca…:)

      DarLyst

      12 October 2012 at 7:27 pm

      • :))) stai linistita :* . cel mai mult m-am bucurat ca ne-am cunoscut si al 2-lea lucru ca mi-am luat si eu 2 oje de la models own .. desi n-am avut noroc sa-mi gasesc culoare mult dorita …mi-am luat 2 traznite :))))))

        Ionutz Si Elisa Lupu

        12 October 2012 at 8:19 pm

      • Si eu m-am buucurat. Ce culoare?:)

        DarLyst

        12 October 2012 at 9:25 pm

    • indian ocean parca era <3 desi nu cred ca mai aduc :)))

      Ionutz Si Elisa Lupu

      13 October 2012 at 7:22 am

  7. Doamne cum e oja de la DL, o minunatie <3

    Alice wonders

    12 October 2012 at 7:07 pm

    • Si mie imi place tare mult. :)

      DarLyst

      12 October 2012 at 7:28 pm


Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 459 other followers

