DarLyst

O listă de beauty cu lucruri pe care le iubim mai mult sau mai puțin…

Masca cu albus de ou

with 8 comments

Pentru astazi va propun una dintre cele mai usoare retete de casa pe baza de ou pentru intretinerea tenului: masca cu albus de ou care te va ajuta sa obtii o piele frumoasa si luminosa. Este o masca recomandata in special tenului gras.

Eu am tenul mixt, iar regulile de ingrijire pentru mine se schimba odata cu anotimpul. Iarna tenul meu tinde sa fie uscat, iar primvara-vara zonele grase ale fetei (zona T – frunte, nas si barbie), unde porii sunt mai dilatati, risca sa devina mai uleioase. Asa ca aceasta masca mi se potriveste in mare parte si mie.

Primul pas inainte de a aplica orice masca este ca tenul tau sa fie curatat in profunzime.

Reteta:

Separa un albus de ou si bate-l bine pana face bulbuci :), dupa care aplica-l pe piele cu degetele, evitand zona ochilor si lasa-l sa actioneze cel putin 10-15 minute. Dupa ce a trecut timpul si a inceput sa te “stranga” pielea, clateste cu apa calduta. Aceasta masca iti curata profund pielea, minimizeaza porii, iar in plus, are un continut ridicat de colagen, care regenereaza pielea.

Si cam asta e tot. Sa imi spuneti daca ati incercat si cum vi s-a parut.

Si ce alte masti bune home-made imi recomandati.

Va pup si va mai astept!

Written by DarLyst

29 May 2012 at 6:37 pm

8 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. :)) s-a intamplat de multe ori sa nu am ce face cu 1-2 albusuri de la oua :) nu stiam nici de masca aceasta,asa ca o voi incarca cu siguranta si pe asta :*

    Ana Onofrei

    13 October 2013 at 5:39 pm

  2. Atunci cand aveam timp o foloseam si eu. Acum nu prea mai am timp. In afara de asta, masca doar cu albus mi-ar usca foarte mult anumite zone ale fetei. Pentru tenul meu eu adaug o lingura de branza de vaci si o lingurita de miere de albine.

    Iulia Ionita-Mania

    31 May 2012 at 10:27 am

  3. foarte interesanta, o voi incerca! Eu imi fac o masca rapida dintr-o ligura de miere de albine si una de zeama de lamaie.

    Geta Alexiu

    30 May 2012 at 8:44 am

    • Da, e interesanta si cu miere si lamaie si este potrivita pentru orice tip de ten.

      DarLyst

      30 May 2012 at 11:18 pm

  4. super tare, voi incerca si eu…ca si tine am ten mixt….

    CARMEN LEAHU

    29 May 2012 at 7:26 pm

  5. chiar azi mi-am facut una cu ou, insa am adaugat si un strop de lamaie si o lingurita de argila verde:)


Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 485 other followers

